guarantee_banner_gr.png

Ακουστικό για iPhone 6 Plus

Αρχίσατε να παρατηρείται παράξενη συμπεριφορά του iPhone 6 Plus σας κατά την διάρκεια κλήσης; Υπάρχει απώλεια ήχου του συνομιλητή σας; Είναι μερικές από τις πρώτες ενδείξεις ότι το iPhone 6 Plus μπορεί να έχει πρόβλημα στο ακουστικό. 

Αλλαγή ή επιδιόρθωση ακουστικού χρειάζεστε όταν:

  • δεν ακούτε τον συνομιλητή σας
  • υπάρχει διακεκομμένος ήχος
  • παρατεταμένη διακοπή ήχου
  • υπάρχουν αλλοιώσεις στον ήχο
  • ο ήχος είναι ανεξήγητα χαμηλός

Επισκεφθείτε το κατάστημά μας σήμερα ή στείλτε μας την συσκευή σας μέσω Γενικής Ταχυδρομικής για έλεγχο, όποιο και να είναι το πρόβλημα σας έχουμε την λύση!

Η επισκευή ή αντικατάστασή που μπορεί να χρειαστεί το iPhone σας είναι δική μας υπόθεση, εμπιστευθείτε τους επαγγελματίες συνεργάτες μας και απολαύστε την μοναδική εξυπηρέτηση της ProFixIt.

Στην επισκευή ή αντικατάσταση του ακουστικού iPhone περιλαμβάνεται η εργασία, το ανταλλακτικό και η εγγύηση καλής λειτουργίας που δίνεται από την ProFixIt. Διαβάστε τους όρους της Εγγύησης Καλής Λειτουργίας κάνοντας κλικ ΕΔΩ.

Στάδια επισκευής:

  1. Παραλαμβάνουμε την συσκευή, είτε από εσάς είτε από την courier 
  2. Γίνεται έλεγχος της συσκευής
  3. Εντόπιση προβλήματος*
  4. Επισκευή ή Αντικατάσταση
  5. Επιστροφή της συσκευής στα χέρια σας

*Υπάρχει η πιθανότητα το πρόβλημα να μην προέρχεται από το ακουστικό. Σε αυτή την περίπτωση σας ενημερώνουμε για του είδους βλάβης που φέρει το iPhone σας. Όποιοδήποτε πρόβλημα και να εμφανιστεί είμαστε σε θέση να το φέρουμε εις πέρας με τον υπερσύγχρονο εξοπλισμό μας αλλά και την εξειδικευμένη και πιστοποιημένη γνώση μας στα προϊόντα της Apple.

Επισκευάζοντας το iPhone σας σε εμάς, το ποσό του Διαγνωστικού Έλεγχου ΔΕΝ χρεώνεται στο συνολικό ποσό της επισκευής. 

 

 Χρόνος Επισκευής Ακουστικού: 30 λεπτά

 Εγγύηση ανταλλακτικού: 2 χρόνια

 Εγγύηση επισκευής: εφ' όρου ζωής

 Χρέωση: 45 €

στην τιμή συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α 24%

 

Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημά μας η λύση είναι πολύ απλή, μας το στέλνετε με την Γενική Ταχυδρομική. Για να βρείτε το πλησιέστερο σε εσάς υποκατάστημα απλά τηλεφωνήστε στο 210 485 1100 ή επισκεφθείτε τον παρακάτω σύνδεσμο πατώντας ΕΔΩ.

Για δική σας ευκολία απλά κάντε κλικ στο εικονίδιο - όχημα της Γενικής Ταχυδρομικής που βρίσκεται στο πάνω μέρος της σελίδας, το οποίο θα σας καθοδηγήσει βήμα βήμα στην αποστολή της συσκευής σας.

Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για κάθε είδους ερώτηση ή απορία σχετικά με τις υπηρεσίες μας.

LiveZilla Live Chat Software