Είμαστε σε θέση να αντιμετωπίσουμε κάθε επισκευαστικό πρόβλημα που μπορεί να έχει η συσκευή σας με σύμμαχο τις τεχνολογικές μας γνώσεις και τα υπερσύγχρονά μηχανήματα μας.
Όσο απομακρυσμένα κι αν βρίσκεστε είμαστε στο πλευρό σας και στις ανάγκες σας. Συνεργαζόμαστε με την μεγαλύτερη αλυσίδα courier στην Ελλάδα, την Γενική Ταχυδρομική. Μπορείτε να μας στείλετε την συσκευή σας όποια και να είναι η γεωγραφική σας θέση. Καλέστε στο 210 485 1100 για να μάθετε το πλησιέστερο σε εσάς υποκατάστημα ή επισκεφθείτε την σελίδα Δικτύου Καταστημάτων της Γενικής Ταχυδρομικής πατώντας ΕΔΩ.
Η διαδικασία ολοκληρώνεται σε 4 στάδια:
Στάδιο 1: Συμπλήρωση εντύπου
Για να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε και για να κατανοήσουμε καλύτερα το πρόβλημα σας κατεβάστε και συμπληρώστε το έντυπο που θα συνοδέψει την συσκευή σας σε εμάς. Κατεβάστε το έντυπο κάνοντας κλικ ΕΔΩ, εκτυπώστε και συμπληρώστε τα κενά ειδάλλως σε περίπτωση που δεν μπορείτε να την εκτυπώσετε αντιγράψτε τα ζητούμενα στοιχεία σε ένα απλό χαρτί, συμπληρώστε τα κενά, διαβάστε τις προϋποθέσεις και τους όρους της ProFixIt, και εφόσον συμφωνείται επισυνάψτε το χαρτί στην αποστολή της συσκευής σας.
Στάδιο 2: Αποστολή Συσκευής
Εφόσον έχετε συμπληρώσει το έντυπο τοποθετήστε το μαζί με την συσκευή στο πακέτο παράδοσης. Να θυμάστε ότι εάν η συσκευή σας είναι τηλέφωνο με αποσπώμενη μπαταρία θα πρέπει να την αφαιρέσετε από το εσωτερικό της συσκευής και να την αποστείλετε μαζί με το τηλέφωνο και το έντυπο στην διεύθυνση:
Προς: ProFixIt
Χαβρίου 2
Αθήνα, Αττική
Τ.Κ. 105 62
Στάδιο 3: Παραλαβή – Ενημέρωση – Επισκευή
Έχοντας την συσκευή σας στα χέρια μας θα επικοινωνήσουμε μαζί σας ώστε να μας δώσετε περεταίρω πληροφορίες σχετικά με το ζήτημα που αντιμετωπίζετε. Εφόσον έχουμε την συγκατάθεση σας είμαστε έτοιμοι να προβούμε στην επιδιόρθωση της συσκευής σας. Εάν η βλάβη είναι απλή θα έχετε την συσκευή σας στα χέρια σας εντός 24 ωρών, εάν όμως η ζημιά αγγίζει πιο ευαίσθητα σημεία της συσκευής όπως μητρική πλακέτα ή βρεγμένη συσκευή, τότε ο χρόνος επισκευής διαρκεί από 2 έως 7 εργάσιμες ημέρες.
Στάδιο 4: Πληρωμή – Παράδοση Συσκευής
Η πληρωμή για τις υπηρεσίες μας γίνεται με διαφόρους τρόπους. Μπορείτε να δώσετε τα χρήματα κατά την παραλαβή της συσκευής σας από την Courier, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον λογαριασμό σας στο PayPal, ή να κάνετε κατάθεση σε τράπεζα. Για την τρίτη επιλογή επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.
ProFixIt, Αναμφίβολα η πιο αξιόπιστη λύση στον χώρο των τεχνολογικών υπηρεσιών Service.
Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο : 211 4060 245